Recenzie (3 520)
Úlovek (2009) (seriál)
Výborná rodinná sága. Famózny Tom Hardy. Jeho Freddie mi z hlavy len tak neodíde. 4,5*
Sanam Teri Kasam (2016)
Ten ju ale ľúbil ... mám pocit, že všetci v tom filme mali minimálne jedenkrát slzy v očiach, no a ja s nimi.
Arctic: Ľadové peklo (2018)
Ja som spokojná. A keďže je to Pennov prvý celovečerný film, tak aj on môže byť spokojný. Je to dostatočne zaujímavé, vôbec to nenudí, herecky veľmi slušné a teplota neustále hlboko pod nulou.
Moulin Rouge (2001)
Príbeh lásky vskutku nádherný. Všetky scény medzi Christianom a Satine stáli za to, aj tie hudobné. Koniec dojímavý, aj slza mi vypadla. Lenže všetko to ostatné bol jeden veľký bordel, z ktorého ma bolela hlava ... predovšetkým v prvej polovici totálne nevkusné hudobné spracovanie ... čo už. 2,5*
Smrteľné stroje (2018)
Ale tak vyhrali sa s tým pračudesným svetom. Je to taká svižná, dobrodružná rozprávočka, kde domčeky majú kolieska. Vďakabohu, že kamarát hlavnej hrdinky chcel byť pilotom, aspoň to tam bez problémov mohol odpilotovať. A na konci som čakala minimálne tri bozky, a ništ. By ma zaujímalo, ako skončil kapitán Khora. 2,5*
Olive Kitteridgeová (2014) (seriál)
Nekompromisná Olive so štipľavým jazykom. A dôsledky tiež zvláda bravúrne. Niekedy, v slabej chvíli, prídu aj slzy a bolesť na duši. Je určite ťažké žiť s niekým takým ako Olive je, ale úžasne sa na to pozerá. Slečna Kazan ma síce na dlhšiu dobu odradila dopozerať túto minisériu, ale som rada, že nie úplne. Výborná vec, skvelá Frances. 4,5*
Trapped (2016)
Príbeh zaujímavý, ku koncu aj napínavý. Do ošemetnej situácie sa veru dostal Shaurya, ale svojimi činmi mi dokázal, že by sa o tú jeho kvázi nastávajúcu dokázal postarať. Apropo, krásna herečka. A pani s prádlom mohla byť tiež dôslednejšia. Muzika vskutku slušná.
Avengers: Nekonečná vojna (2018)
Sviniari ... oni ho hneď na začiatku zabili. Ale zase som rada, že ma tvorcovia vypočuli a spomalili. Bitky boli teda prehľadnejšie, takže neotravovali. Príbeh bol prepracovanejší, stále sa niečo dialo, takže žiadna nuda. Hlášky viac vtipné ako trápne a muzika mohla byť aj lepšia. Apropo, viac ako samotný Thanos ma bavila jeho armáda ... pánko bez nosa, čo to dával ľavou zadnou a slečna s rohami a modrým čelom tiež nebola márna.
Dievča, ktoré sme vtedy milovali (2011)
Mladosť je radosť. Síce kopec blbín cez čiaru, predovšetkým v prvej polovici, ale ostatný čas to bolo veľmi príjemné a plné života. Klavír zase pekne hral a herci boli sympatickí.
Nehybná chůze (2008)
Úplne obyčajné nahliadnutie do života jednej japonskej rodiny ... a do kuchyne. Presne takéhoto Kore'edu mám rada, palec hore.