Recenzie (326)
Transformers (2007)
no co vice dodat k jiz recenemu - je to proste fatalni bomba!!!!!bohuzel mimo kino to asi dost ztrati...
Kočky opäť v akcii (2004)
jen za tu hudbu:P
V pasci (2005)
at uz si na to udela kdokoli jakykoli nazor..rozhodne se na to jen tak nezapomene
Prázdniny (2006)
hodne povedena romanticka komedie...
Next (2007)
ale jo, docela povedene, jen se mi zdalo, ze to nejak ztracelo stavu...ale zajimavy napad a vcelku slusne zpracovani...
Grindhouse: Auto zabijak (2007)
milujete dirty mary and crazy larry jako ja?milujete vanishing point a bezstarostnou jizdu jako ja? pak tohle je presne ono...skvele dialogy, perfektni grindhousove zpracovani, skvela kamera a opravdu dokonaly casting ...ja odchazel z kina nadsen... takova honicka uz na platnech nebyla...no peknou radku desetileti!70.leta kinematografie jsou zpet a diky bohum a tarantinovi za to...
Vanishing Point (1971)
jak tady mockrate padlo je to bezstarostna jizda na 4 kolech.chlap jehoz zivot jde odezdi ke zdi se vydava na cestu ktera konci jak on uzna za vhodne.pojede na plny plyn dokud to jen bude mozne.tak go kowalski go
Piráti z Karibiku: Na konci sveta (2007)
aaaaaale co, nejem zklamany, udrzelo me to a bavilo me to docela!!!
Skrytá identita (2006)
hodne zamotane...ale skvele zahrane a silene napinave...ani stopaze si clovek skoro nevsimne....opravdu povedeny film
Smrť krásnych srncov (1986)
velice emotivni film ktery mluvi o dobe, ve ktere bychom se nikdo nechteli pohybovat.skvele vypravene, vyborne zahrane