Recenzie (326)
Hľadanie Krajiny - Nekrajiny (2004)
prijemne, mirne, dojimave....adjektiva, ktere u maloktereho filmu vitam...
Krvavá neděle (2002)
strhujici sled udalosti kterym proste neslo nijak zabranit...agresivita a nepochopeni na obou stranach a dodnes pretvavajici problem...
Alexander Veľký (2004)
pro me nemasne neslane, nezajimave a uplne vypustitelne
Príbeh z Bronxu (1993)
perfektni podivana u niz je od pocatku jasne, ze svet neni cernobily.uveritelne prostredi plne velkych myslenek - stal za to jako proitel?ne?tak jsi se za 10dolaru zbavil spatneho pritele...
Fargo (1996)
lepsi 3* ale stjne nevim,. film kolem me procvalal a na spouste mist me nechal daleko z asebou...
Million Dollar Baby (2004)
nebyl jsem zasazen timhle dramatem...vsechno bylo takove jak clovek cekal....osklive kacatko vyrostlo v mistra a dopadlo spatne...herecke vykony povedene, ale moji averzi eastwood neprekonal
Votrelec vs. Predátor (2004)
hruza!!!!tak skvele hry a tak tak hrozne spatny film....nechapu ze jsem to vubec dokoukal...tak neuveritelny prostor pusobnosti pro filmare...a takova prohra
Svet podľa Prota (2001)
nevuveritelne prijmenna podivana, po ktere jsem jeste dlouho uvazoval, co za lidi muze clovek potkat v blazinci. stoji a pada na protovi...a je proto dobre ze ho ma na svedomi kevin!
Nenávisť (2004)
hrozny blabol.nelibilo se mi ani za mak...
Fakulta (1998)
standart...