Recenzie (326)
Vtáky noci a fantastický prerod jednej Harley Quinn (2020)
75% ... presne takhle by mel vypadat komiks, kdyby ho psala holka... mozna minua 10 % kvuli tomu, ze jsem debil a cekal jsem promenu z harleen na harley... ta postava je super, margot je super, jen mi tomu proste neco chybelo
Pátranie (2018)
jako napad zajimavy, ale ne uz vice takovych filmu.
Zlé časy v El Royale (2018)
velice zajimavy scenar a napad, ale provedeni me proste neroztrhalo
Zrodila sa hviezda (2018)
lady gaga vazne vyborna, bradly taky top. od prvni do posledni chvile dobry spad
Hrdinovia ohňa (2017)
ten kdo k tomuhle filmu pristupuje s faktografickou znalosti bude ochuzen o zazitek. pusobive
Zombieland (2009)
Nejlepsi zombie film vsech dob. Zabava od prvni do posledni minuty
Najdlhšia jazda (2015)
vice aldy mene eastwooda a bylo by to za vice - 73%
Lásky čas (2013)
jednak si myslim, ze vse co se v zivote stane ma z dlouhodobeho hlediska svuj neoddiskutovatelny vyznam a take se priznam, ze z hlediska fyziky je to naprosty naprosty blabol, ktery nekolikrat sam sebe vyvraci... ale jako jooo pro mene perfekcionalisticke divaky je to asi zabavne
Hon (2012)
uplne nechapu proc tocit filmy o tomto...
Interview (2014)
Zhave vystrely se sadamem jsou porad jiny level