Posledné recenzie (40)
Bojovník: Brat proti bratovi (2011)
Už od začátku jsem nějak tušil jak to asi všechno dopadne ale konec mě fakt dostal.Jednoznačně jsem pro film roku, ale to se asi nestane, protože po většinu případů to vyhrala nějaká debilovina.P:S Hardyho mi bylo fakt líto. 5*
Harry Potter a Dary smrti - 2. (2011)
Až na pár trapných momentu a konci který bych ohodnotil slovy tata mama Yatesovi po šiši bum to byl v celku závěr jak se patří. 3D effekt byl podle mě opravdu odbytý připadalo mi že tam snad ani není. Bitva o Bradavice to sice zachránila i když od ní bylo očekáváno víc ale těch 5* s odřenýma ušima si to aji zaslouží.
Sucker Punch (2011)
Dávalo mi to asi takový smysl jako Scott Pilgrim proti zbytku světa. V tomto případě jsem se aspon nenudil. Nápad byl opravdu originálni. Akce a podivný scénář to nakonec zachrálnili 75%