Recenzie (11)
Tajemství (2006)
Toto je možná můj poslední komentář, neboť není smyslem mého života psát komentáře na ČSFD. "Dokument" jsem viděla poprvé před 4,5 roky a můžu říct jediné DOPORUČUJI. Že to zní bláznivě a je třeba se tomu vysmát či se bojíte, že se Vám někdo vysměje? ... Až budete sedět na terase svého vysněného domu JAKO JÁ či u bazénu, spolu se svým vysněným/ou partnerem/kou a kolem Vás vaše děti (přestože Vám doktoři řekli, že žádné nebudete moci mít), všichni budete šťastni a zdrávi (přestože jste měli nevyléčitelnou nemoc), budete mít svoji vysněnou práci a život, tak si na tyhle posměváčky ani nevzpomenete... FUNGUJE TO, je pouze na Vás, zda jste už připraveni ŽÍT LEPŠÍ ŽIVOT... A na závěr malé zamyšlení, dle mého počtu hlasů se nebude tento můj komentář objevovat na prvních místech, Vy ho ale přesto právě čtete, nechce Vám tím někdo něco říct... ?
Muži v čiernom 3 (2012)
Třetí díl má dobrý nápad, který vůbec nevyužívá. Humor kamsi utekl. Z celého filmu si budete pamatovat pár scén, konec a výborně ztvárněného mladého Tommy Lee Jonese/agenta K. Za to by měl dostat Josh Brolin Oscara.
Avengers: Pomstitelia (2012)
Akční jednohubka, která začne správně hláškovat až od druhé poloviny. První polovina je k ukousání nudná, měla by seznamovat s postavama, ale bez předchozího shlédnutí předešlých filmů, tj. Thor, Captain America atd., nebudete stejně v obraze. Tady začátek filmu zcela selhává. Druhá polovina, ale stojí za shlédnutí.
2001: Vesmírna odysea (1968)
Na tu dobu skvělý film se skvělými triky, to nikomu neberu, ale dnes už nemá moc čím zaujmout. Na začátku scéna s opicema - povinost odkoukat, pak ještě ve středu scéna s lodním počítačem Hallem (konečně vím, odkud je hláška: "Co to děláš, Dave?"), ale mezitím spousta vaty, která dnes už nemůže nadchnout a konec je úplně mimo, tady se o žádnou nadčasovost nejedná.
2012 - Mayská proroctví a kruhy v obilí (2008) (TV film)
Dokumentů na toto téma je celá řada, ale málokterý stojí za zkouknutí jako tento...dřív než bude pozdě.... ;-)
Dr. House (2004) (seriál)
"Jsou pitvy na živých pořád ještě nelegální?" Dávkování vtipných hlášek užívejte podle svého uvážení, příliš se nazaobírejte medicínskými detaily (nejsem doktorka, ale některé diagnózy a léčby jsou až do očí bijící) a zaručeně vyléčí špatnou náladu. Jak to většinou bývá, první dvě tři série jsou nejlepší, pak už kvalita postupně klesá.
Päť lupičov a stará dáma (2004)
Další důkaz, že Tom Hanks dokáže zahrát jakoukoli postavu. Jeho profesor působí slizce a vy nevíte jestli mu fandit nebo ne. Film je správně bizarní, jak se na bratry Coenovi sluší a Poeovsky ponurý. Slušný snímek, ale něco tomu chybí...
Shrek: Zvonec a koniec (2010)
Po slabé trojce a Shrekoledě přichází čtvrtý díl snad ještě lepší než jednička (to asi ne, to by bylo rouhání :-) ) Shreka pálí dobré bydlo a tak musí získat zpět lásku krásné (opravdu krásné) Fiony. A tak přichází spousta skečů a originálních nápadů se starými známými. Film si navíc užijete i bez znalosti předchozích dílů. Je to pohádka, ale krásná... Solidní zakončení série. Vivat Shpek!
Nezmieriteľní (1992)
Nemám ráda westerny a nemám ráda Clinta Eastwooda, ale tohle se povedlo! Jak banální zápletka... film o ničem a přesto o všem. Ani se nedivím, že si ho vzala. (To není spoiler, to víte už od začátku.) BRAVO, nemůžu dát jinak než pět hvězdiček.
Agenti dementi 2 (2008)
„Co ty brýle? Ty jsou jenom na noční vidění. Vidím všechno tmavě.. No vždyť povídám na noční vidění!“ Ano druhý díl je o poznání lepší a více věrný své předloze (komiks u nás známý jako Clever a Smart) jak svou stylizací, tak především humorem. Je pravda, že o nejlepší fóry se postará mužíček známý už z jedničky ne nepodobný panu Magorovi, ale děj svižně ubíhá a člověk se skoro nenudí. Dvojku můžu doporučit fanouškům komiksu (ale žádný zázrak nečekejte) a ostatním výborný komiks.