Recenzie (42)
Můj miláček Klementina (1946)
Řekl bych, že Henrymu Fondovi role Wyatta Earpa příliš nesedí, k čemuž mě udivuje fakt, že režisér John Ford skutečného Wyatta znal a s Fondou se rozhodně stotožnit nemůže. Tento Western má pár světlích míst, ovšem většina filmu jako by se jen protloukala jednoduchou zápletkou až k velkolepému finále(nutno říct, že vše je natočené podle skutečné události). Film ovšem zpestřuje legendární skladba ohh My Darling Clementine :)
Jízda do Ox-Bow (1942)
Psychologicky pojatý western Ox-Bow zaujme především originálním nápadem. Nemohu se ovšem zbavit dojmu, že to mohlo být lepší.
Tú starú treba zabiť! (2003)
Bába na zabití vcelku příjemě zabila hodinu a půl mého života.
Městečko South Park: Říše fantazie (2008)
Imaginationland původně vznikl jako tři po sobě jdoucí díly seriálu, které byly poté spojeny dohromady, takže je zcestné hodnotit jej jako film.
Mestečko South Park (1997) (seriál)
Můj nejoblíbenější seriál.
Training Day (2001)
Svižná kriminálka, kterou z průměru táhne Denzel Washington.
Poistka smrti (1944)
Netřeba vystihovat genialitu a dokonalost tohoto filmu. Pro mě osobně se jedná o nejlepší Noir vůbec. Kdo viděl, ví o čem mluvím. A kdo ne, přichází o hóóóóóóódně :)
The Lady Eve (1941)
Henry Fonda zde hraje pro něj velice netipickou roli bohatého nesmělého gentlemana, který ovládá karetní triky, avšak neovládá dvoření ženám, čehož se Barbara Stanwyck pokusí využít a zneužije křechkých citů karetního hráče k získání peněz. Ale (jak už to v těchto filmech bývá) se do něho (ne)šťasnou náhodou zamiluje a zkušená podvonice zažije něco co nikdy v životě nepoznala :)
Dvanásť rozhnevaných mužov (1957)
Jeden z nejoriginálnějších filmů historie.
Gangsterská nevěsta (1941)
Volná variace na Sněhurku a 7 trpaslíků Ball of Fire je náramě povedená romantická komedie s geniálními výkony hlavních představitelů. Není třeba psát více.