Recenzie (1 859)
Q: V oku bouře (2021) (seriál)
Ale proč jde o detektivku? Háv pseudo-mystiky je prostě a v každém případě ošemetný.
Prázdnota (2020)
Chci mohutnější bhútánskou linii a méně únavných klišé...
Národní třída (2019)
Příliš hodná adaptace, jen s lehkými doteky hrůzné meditativnosti knižní předlohy.
The Minimalists: Méně je teď a tady (2021)
Podcast The Minimalists je inspirativní, tento počin však přináší směšnou křeč.
Come True (2020)
Cosmatos nechává pozdravovat.---- V rámci mentální hygieny přihazuji tři spokojeně vypasené hvězdy. A hajdy na kutě...
Radek Baborák & Orquestrina: Ástor Piazzolla (2020) (koncert)
Jízda!
Zločiny Velké Prahy - Dáma v studni (2021) (epizóda)
"Přežili jsme Rakousko, přežijeme i republiku". Světová revoluce, hnusná politika, dotace a debilní scénář.. Ano, to vše již v prvním dílu...
Maigret - Maigret a dlhé bidlo (1991) (epizóda)
Sentimentální hvězdy pro Cremera.
Mank (2020)
Je strašně těžké přistoupit na tuhle Fincherovu hru plnou lží a jakýchsi zvláštních meta-floskulí. ------ Ale třeba jenom zrovna nemám správně snobskou náladu.
Na hrane prežitia (2020)
Jednohubka. Žádný Zdrojový kód (IMHO).