Posledné recenzie (114)
Bod obnovy (2023)
Kriminálka Flora 2041. Kvalitní design bez hlubšího obsahu. Ani jako standartní kriminálka si to moc dobře nevede. K čemu je atraktivní vizuál, když se všechny důležité informace dozvídáme z prkenných dialogů? Proč většina herců deklamuje tak, že to zní jak nekvalitní dabing přeložený automatem? Proč okatě kopírovat to, co již bylo natočeno? Kde je nějaký myšlenkový přesah? Proč se pořád musíme zaklínat typickou větou "na český film dobrý"?
Adikts - Adiktologové (2024) (epizóda)
Audiovizuální flex s pohádkovým příběhem pro dospělé a naáctileté. Uvidíme, kam to povede, balancuje to na hraně trapna, postavy snad projdou nějakým vývojem. Slovo syrový bych s tímhle seriálem nespojoval, zatím to jen klouže po povrchu.
Brutálne teplo (2023)
Punkově laděný debut, který nedokáže naplnit ambice které si předsevzal. Asi první věc co překvapí tak je ne příliš nápaditá forma, díky které i vážněji míněné momenty vyznívají nechtěně směšně. Celé panoptikum postaviček působí jako zjednodušená ublížená karikatura našeho světa, čemuž nepomáhají hodně nevyvážené herecké výkony, zvláště pak v případě postav, které jsou generačně starší než protagonista. Konflikty působí vykonstruovaně. Celému skoro bezcílnému putování chybí hlubší poselství než "lidé jsou vykloubená pudově založená zvířata, áááno."