Recenzie (30)
Sex/Život (2021) (seriál)
seriál, který má být podle knih BB Easton, si bohužel z knih vzal jen úvodní myšlenku o deníku a vzpomínkách na divoké sexuální mládí, přitom v knihách je tolik námětů (anorexie, alkohol, drogy, násilí, stalking, těhotenství nezletilé atd.), že toto je trestuhodně promarněný potenciál. takže námět 1* zpracování 1* obsazení hlavních rolí 1* celkem 3 a to jen protože Adam Demos je kus chlapa :-)
Penzion osamělých srdcí (2019)
příjemná idylka, sice od začátku víte jak to dopadne, ale dobře se na to kouká ...
Láska, svatba, zas a znova (2020)
oblíbení herci, mix humoru, spíš černého satirického, prostě typicky britského, bohužel trailer navnadí na něco trochu jiného ...
Sprítomnení (2019) (seriál)
Rozhodně výborný seriál, jak už bylo několikrát zmíněno originální, skvěle zahraný a natočený, s výbornou muzikou. Díky tomu mně mrzí, že spousta diváků a to nejenom zde ale i na jiných webech hodnotí pouze podle první epizody, nebo dokonce podle prvních 10 minut? Tak doufám, že se přece jen fanoušků najde dost na to, aby je HBO vyslyšelo a pokračovalo další sérií ke které si tvůrci nechali otevřené dveře. a doufám, že nejenom mě by zajímalo co za nimi bude ...
Nástroje smrteľníkov: Mesto kostí (2013)
knizni namet vyborny, bohuzel scenar trochu nedotazeny, solidni 3 hvezdy, ale protoze film je prevazne spis zatracovany, coz si nezaslouzi takze hvezdy 4
Misfits: Zmetci (2009) (seriál)
1. a 2. serie je super, 3. uz hodne kolísá, občas nějaká epizoda se povede, ale 4. je už naprosto zbytečná
Grimm (2011) (seriál)
Sezona 1. - pomalý rozjezd, trochu krkolomné pronikání do grimmovské mytologie, ale kdo si počká, ten se dočká.... v mém případě spokojenost na 3 hvězdy Sezona 2. - nástup mnohem razantnější, větší zapojení vedlejších postav z 1.řady (kapitán Renard, Adelhind,...) ještě netrpím závislostí, ale zvedám 2.sérii na 4hvězdy Sezona 3. - teprve bude, teprve se uvidí... :-)
Gympl s (r)učením omezeným (2012) (seriál)
1.serie, vtipná neurazí a ještě se pobavíte, bohužel 2. serie začíná být místy spíš trapná než vtipná. Zatím 3hvězdy, ale asi budu ubírat....
Únos (2011)
tento film je pohodový akční thriler na deštivé odpoledne, nejméně na 3* nechápu tak nízké hodnocení, proto ještě 1* přidávám....
Prometheus (2012)
ale ano 4* si zaslouží, není to vyloženě pecka, ale ani šedý průměr. Nejslabší je scénář, některé postavy jednají naprosto nelogicky a velice naivně, spousta věcí není vysvětlena a i ten konec spíš odkazuje k pokračování filmové nebo snad i seriálové tvorbě. Takový hodně dobrý pilot k seriálu :-)