Recenzie (659)
Prebudím sa včera (2012)
Na český film to vcelku šlo.
V Bruggách (2008)
Trochu jsem v tom tu komedii musel hledat. Aleobčas jsem se zasmál.
50/50 (2011)
Překvapivý film. Zaujalo.
Bojová loď (2012)
Nijak nezaujalo.
Muž v ohni (2004)
Silné.
Total Recall (2012)
Přeakčněné a chvílema až o epileptický záchvat.
Tajomná rieka (2003)
Poutavý a zajímavý.
Dinosaurus (2000)
Ve svý době perfektní animák!
Hry o život (2012)
Líbilo se mi to.
Kancl (2005) (seriál)
Je to síla!