Recenzie (50)
Batman vs. Superman: Úsvit spravodlivosti (2016)
Nejzbytečnější film široko daleko. Prohráli jste závod, zaspali na startu, má smysl se do cíle plazit? SE lepčí, víc Batman než Clark, ale stejně...PROČ?!
Ostrí chlapci (2016)
Škoda. Velká škoda. Potenciál naředěný limonádou. Achjo...
James Bond: Skyfall (2012)
'Reboot' výjimečně není sprosté slovo a Bond už dávno není robotický kokůtek.
Osem hrozných (2015)
Jak asi dopadne film, který si předplatíte u nejoblíbenějšího pošuka? Z první v kině: Ultimátní JEBA! Napodruhé doma: JEBA!
Špina (2013)
Same rules apply
The Cat Piano (2009)
Krátké :( Krásné :) Kejv <3
Päste zo železa (2012)
Ambiciózní a pokurvené, achjo.
Darkman (1990)
'Goofiness' Evil Dead je + i - zároveň, pár vtipů a fíglů nečekaně funguje, zbytek je nijaká zívačka.
Kancl (2005) (seriál)
Michael je místy vtipný otravný pičus, zbytek je sympaticky zmatený. Ne lepší, než originál. Jen jiné. A dál?
Kancl (2001) (seriál)
Brent je piča k nesnesení, zbytek bizarně vtipný, no a co?