Recenzie (998)
Noční volání (2006)
Takovej napůl thriller, stále to nebylo ono.... dalo se z toho vyšťourat mnohem více (( :: taková akce neakce
Dokonalá partia (2005)
Tak trochu nudná dokonalá partie.
Hrůzostrašný dějepis (2001) (seriál)
Poučné a zároveň i vtipné, jen mi tam trošku vadí to grafické zpracování.
Karmínový príliv (1995)
Opravdu nervydrásající strhující film ukazující co jak jednoduše lze vyvolat jadernou válku a tím zničut půl světa.
Sezame, pojď si hrát (2002) (seriál)
Tohle jen oblbuje děti (( ::
Volajú ma Earl (2005) (seriál)
Smolař, nebo spíš štístkař? To je jedno, hlavně že rozesměje.
Robin Hood (2006) (seriál)
Čekal jsem trošku více akce, trošku více rozjetosti a ne jen stálé schováváni v Sherwoodském lese s bandou lidí co jsou prohlášeny za mrtvé. A Robin Hood, který se neustále vzdává a sebeobětovává za vesničany, které chce tak bránit bez prolití krve, co si budem povídat, není to ono. Protože se neustále zachraňuje on, místo toho aby zachraňoval vesničany jediným možným a nejjednodušším způsobem a to je šípem mezi oči spoustě vojáků nebo přímo šerifovi! A přitom jsem se tak těšil, protože mám Robina jako osobnost rád tak za tři.
Griffinovci (1999) (seriál)
Malý Stewie je fakt v tomto seriálu nepostradatelný. Dodává mu ten správný šmrnc a jedinečnost. Jinak v seriálu hodně odkazů na téma, která by jen tak asi neměla projít - třeba na nacismus atd.
Hrdinovia (2006) (seriál)
Lidštější verze X-manů je mi mnohem příjemnější. Jen mi trošku chybí ze začátku rychlejší rozjezd. Snad brzy.
Futurama (1999) (seriál)
Fakt nářez se spoustama sci-fi vychytávek.