Recenzie (998)
Sněženky a machři (1982)
Film který je o rok starší než já, ale viděl jsem ho poprvé jen před pár měsíci. Ale líbil se mi stejně více než mnoho US komedií podobného žánru, ale bohužel bez vtipu a příběhu. (( ::
Želary (2003)
Jeden z mých nejoblíbenějších filmů, líbilo se mi zde naprosto všechno, herci a jejich výkony, příběh, i ten konec me dostal....chjo (( ::
Revízori (2003)
Film od kterého jsem čekal asi víc než jsem měl a těšil se na Gyoergyho Cserhalmiho, bohužel se nedočkal na víc než jen na pár chvil, ale nevím zda jsem měl brát vážně situaci v Budapešťském metru. No představte si, že by už jsme nikdy za metro neplatili, protože revizoři by se nás báli, víc než mi jich. (( ::
Pelíšky (1999)
Film s dobrým srdcem, super hláškama, skvělým dějem a scénami. (( ::
Pupendo (2003)
Jedniný český film na kterém jsem byl v kině 3x a 2x z toho neplatil, (( :: ale to mě jen tak napadlo. Ale fakt se mi líbil, hlavně ta scénka z bazénu.
Pád Tretej ríše (2004)
Židé si stěžovali, že Němci zobrazili v tomto filmu Hitlera jako hodně citového člověka s velkým srdcem, po shlédnutí se mi ovšem zdálo, že Hitler byl spíše člověk, kterému nezáleželo ani na vlastních lidech, natož, že by měl nějaké velké srdce. (( ::
Lepšie neskoro ako nikdy (2003)
Opravdu komedie, která nemůže nikoho nezaujat. Jack, Diane, Keanu všichni byli skvělí a všem role slušela.
Toy Story - Boj hračiek (1995)
Zlatá brána k 3D animacím otevřena skvělým způsobem.