Recenzie (15 730)
Kuriér (2012) (seriál)
Kuryra uznavam len film. Taketo koniny idu mimo mna. 5 %
Čierna Dahlia (2006)
Kvalitny film od rezisera Briana De Palmu. Klasicka detektivka, ide o dolapenie vraha. Herci /Hartnett, nadherna sexica Johansson/ odviedli slusnu pracu. Atmosfera a la 40. roky 20. storocia potesi. Hranice priemeru vsak film nema sancu opustit, to ani nahodou. 69 %
Hurikán (2006) (relácia)
Uragan sa m,i este dost pacil, ale toto uz bola viac zufalost nez serial. 10 %
Tři chlapi na cestách (1973)
Reziser Oldrich Lipsky bol talent, ktory v pohode dokazal natocit dramy, ale aj odlahcene komedie typu Tri Chlapi na Cestach. Priemerna ale prijemna normalizacna komedia, ku ktorej sa rad vraciam. 66 %
Šaráda (1963)
Vyborny film, ktory v duchu hitchcockovskych tradicii miesa zanre, a tieto sa spolu paradoxne v Sarade vobec nehadaju, ale v pohode pri sebe koexistuju. Pani Audrey Hepburn je megatalent, ktory dokaze film v pohode utiahnut aj sama. Caryho Granta osobne nemam rad, to vsak neznamena, ze mienim zadupat do zeme kvalitny film. Plus celkove napatie, atmosfera a znami herci viedlo mnoho ludi k tomu, aby si mysleli, ze je to Hitchcockov film. A mylne sa domnievali, ze Sarada je najlepsi Hitchcockov film, ktory nenatocil Hitchcock. Dejova linia tu je, a dokonale sa da cely film uzit. 100 %
Invictus (2009)
Morgan Volnomuz je fakt talent, ktory dokaze zahrat hocico. V tomto pripade aj prezidenta Juhoafrickej Republiky Nelsona Mandelu /1918 - 2013/. A zahral to tak, ze vyborne. Ked sa k tomu este pripocita rezia Clinta Eastwooda, hned je postarane o kvalitnu filmovu jazdu. Ucast mojho oblubeneho herca Matta Damona/Good Will Hunting, Bourne Identity - Bourne Ultimatum/ ma dost potesila. 95 %
Příliš hlučná samota (1994)
Priserna konina. 5 %
Rozum a cit (1995)
Roztahana nuda a plytky scenar : presne toto vladne filmu. postavy vykreslene plocho, akurat par ludi ako kate Winslet vie hrat. Dejova linia, to je vakuum a sci fi. Kopa prazdneho tliachania o medziludskych vztahoch, kto koho moze/nemusi, .... 65 %
Malostranské humoresky (1995)
Drahi odpadisti, jednohviezdickovi uzivatelia, moralne autority, neuspesni ziadatelia o nositela Radu Vitezneho Unora, zakomplexovane a zamindrakovane nuly, klobaskovi inzinieri, militantni katolici, pravidelni citatelia Leninovych Aprilovych Tez, nasrane feministky, normalizacni sudruhovia, lokalne nazorove autority, uspesni - i menej uspesni -- absolventi VUML, ynteleguani a samozvani psychologovia. Najradsej by ste tento serial zadupali pod ciernu zem, s cim vsak ani nahodou nemozem suhlasit. Ono to totizto malo miestami nieco do seba, a dokonca serial ma dokazal zaujat. Pochopitelne, na Chalupari, popripade Hrisni Lide mesta Prazskeho a podobne skvosty serial nemal a ani nema, o to vsak nejde. Ide o to, ze pozerat sa to da, herci /Kemr, Goldflam ...../ su fajn, a dialogy na urovni. Tak, a tu mas 69 %
První krok (2009) (seriál)
Zas dalsi serialovy vykal je na svete. 0 %