Recenzie (4 630)
Vetřelci a lovci - Krutá nevěra (2012) (epizóda)
Príbeh plný emócií, akcie a tragického konca. Ja som bol spokojný, konečne niečo čo sa Filipovi Renčovi podarilo. Aspoň teda v mojich očiach.
Upírske denníky (2009)
Prekvapený som bol nízkym hodnotením, ale pochopil som svoj omyl po scéne zo školy. Snímok som ani nedopozeral, otrasné digitálne triky a naivné dobrodružstvo mi nerobia dobre na krvný tlak.
Zulu (2013)
Od začiatku mal film grády a smeroval ku krutému kriminálnemu thrilleru z juhoafrického prostredia. Žiaľ ani neviem kedy sa príbeh zmení na frašku, medicínske pointa v takomto šate je skôr na škodu a finále snímku je už naivná hlúposť.
Slovania - Postrižiny (2021) (epizóda)
Od začiatku amatérske, otrasný komparz, nevhodné dialógy. Väčšina príbehu nebaví a pravdepodobne je toto moja rozlúčka s týmto ospevovaným seriálom.
Vetřelci a lovci - Zrozen bez porodu (2009) (epizóda)
Dobrá zápletka, zaujímavé vyvrcholenie príbehu. Žiaľ Filip Renč nie je režisér a tam to viazne, sorry ak tento môj názor niekoho uráža.
Údolí slz - Rain on Us! (2020) (epizóda)
V podstate sme sa v príbehu veľmi nikde neposunuli, na niektoré otázky sme dostali odpoveď a na niektoré už tušíme odpoveď. Táto epizóda nie je nudná, aj keď sa veľmi v nej neudeje.
Slovania - Muž bez mena (2021) (epizóda)
Absolútna dejová nuda! Koniec epizódy však naznačil o čom bude ďalších 11 častí (pokiaľ sa nemýlim) a tak silne pochybujem, že ma tento seriál nejako veľmi zaujme. A mám zatiaľ malý problém, že mi to pripomína snímok Romulus (2020).
Zlo nikdy nespí (2016)
Nevýrazný a nezaujímavý príbeh. Skôr som mal pocit, že sledujem nejaký televízny film, ktorého úlohou je vyplniť čas medzi reklamami.
Cosmoball (2019)
Neviem či ide o detskú fantasy rozprávku, alebo má to byť solídny sci-fi snímok. Pre mňa je to nepozerateľná záležitosť, ktorá obsahuje doslova trápne momenty.
Zločiny Velké Prahy - Zmizelá (2021) (epizóda)
Je mi ľúto všetkých tvorcov tohto seriálu, od filmárov, cez hercov, komparz až po catering. Seriál ma prestáva zaujímať.