Recenzie (4 635)
Ava: Bez súcitu (2020)
Takéto filmy ma už nebavia. Holé zabíjanie nepremožiteľnej hlavnej hrdinky, ktorej od snímku "TO" narástol zadok. Jessica Chastain nie je u mňa problém, problémom je príbeh a neprimerane prehnaná akcia.
Krvavé leto v New Yorku (1999)
Pokiaľ máte záujem o kvalitný kriminálny thriller ako ja, tak rozhodne sa tomuto snímku vyhnite. Toto je nejaká skazená romantická melodráma, kde sem tam niekoho zastrelia, niekedy sa o tom hlavné postavy dozvedia z novín. Žiadna atmosféra, málo napätia.
Prvý človek (2018)
Pridlhé, nudné a bez emócií. Rusi by si filmovo zgustli keby boli oni prví na Mesiaci!
Biely šejk (1952)
Snímok ma absolútne neoslovil a ani neviem čo si mám o ňom myslieť.
Šelmy (2018)
Depp v sukni provokuje a to je jedna z mála vecí na ktorú sa dá pozerať v tomto snímku. Príbeh nie je veľmi zaujímavý, zápletka mierne baví lenže vyvrcholenie je také, že neviete čo si máte o celom tom všetkom myslieť.
Luz (2018)
Pre mňa je to absolútne nesledovatená záležitosť. Luana Velis má veľké oči a to je jediná pozitívna vec na ktorú si vždy spomeniem pri tomto snímku.
Šampióni (2018)
Za nefalšované emócie maximálnych päť hviezdičiek! Samotný príbeh nie je pútavý, zápletka nie je nejako vážna, ale ako celok to náramne funguje.
Nočný lovec (2018)
Filmová upútavka počas televíznej reklamy skvelá, realita je však absolútne opačná. Nezaujímavo vyrozprávaný príbeh, absolútne nič ma neťahalo k postavám a k príbehu.
Everest (2015)
Mizivý filmový zážitok. Veľa postáv, ktoré nie sú skĺbené do celku, divák stráca prehľad o príbehu, slabá atmosféra, žiadna gradácia deja, žiadne emócie okrem záverečných titulkov s fotkami skutočným postáv.
Válka skladů (2010) (relácia)
Absolútne postrádam zmysel tohto seriálu a pochybujem o akejkoľvek dôveryhodnosti.