Recenzie (4 630)
Le Mans '66 (2019)
Snímok sa mal volať "žabo - myšie vojny vo Forde" a tým by odkryli celú pointu príbehu. Nie som sklamaný, ale od nadšenia mám ďaleko. Minulý rok pri sledovaní 24 hod Le Mans bol tento snímok ospevovaný, všetci tvrdili ako sa tešia na sfilmovanie rivality Ford vs Ferrari, ale tej rivality je teda dosť biedne.
Příběhy duchů (2020)
Netflix produkuje jednu kravinu za druhou. 1.príbeh - plno balastu, nezáživného príbehu ale pointa bola duchárska a potešila najviac, 2.príbeh - absolútna blbosť s nechutnými scénami, 3.príbeh - lev z Krajiny OZ a kanibali mali zo začiatku slušnú akciu, ale pointu som nepochopil, 3.príbeh - skoro nula bodov. Z celkového pohľadu ide iba o stratu času.
Prey (2019)
Od začiatku príbehu som umieral nudou, potom sa objavila Madeleine a aj tak nič nebolo, potom modré oči v tme a zase nič nebolo. Zbytočný kvázi horor, bez poriadneho príbehu, bez atmosféry, bez napätia s nejasným pozadím.
Sweetheart (2019)
Cez deň nuda, večer mátoha. Skoro polovicu filmu sa nič zaujímavé nestane, potom sa priplavia ďalší dvaja a príbeh naberie druhotriednu akciu. Ďalší zo série zbytočných kvázi hororov.
Čierny rytier (2001)
Snímok je zaujímavý iba v postave Jamala (Martin Lawrence) a jeho bláznení sa, či prežívaní reality - nereality. Zvyšok je dosť fádny a bez neho by bol príbeh stratený.
Divé svine (2007)
Snímok na jedno pozretie, na jedno zasmiatie a potom navždy zbohom. Príbeh na jedno použitie, bez väčšieho potenciálu vytrieskať nejaké možné pokračovanie.
Modrý blesk (1999)
Modrý blesk je jeden z nemnohých snímkov komediálneho charakteru, z ktorého si pozriem minimálne pár scén, ktoré mi aj po rokoch utkveli v pamäti.
Mimoni (2015)
Totálna hrôza! Nikdy viac.
Ja, zloduch 2 (2013)
Nezaujímavý príbeh, nie obsahom ale spracovaním. Ale o niečo lepšie ako prvý príbeh.
Ja, zloduch (2010)
Nezaujímavý príbeh, nie obsahom ale spracovaním.