Recenzie (5 313)
Cargo - Da draussen bist du allein (2009)
Z tejto podobizne "Moon-u" sa dalo jednoznačne vytĺcť viac. No keď v "scifíčku" prevládajú prvky drámy, zrejme sa divák mimoriadnej zábavy nedočká. tesné "tri" ...
Čas po čase (1979)
Ako nápaditý snímok pre absolútne nudné popoludnie - budíš, ako film, ktorý by mal držať diváka v pozícii na ostrie noža - ťažko. Dalo sa, no zručný majster so správnou dávkou bakšišu by z tohto originálneho námetu spravil masaker, na ktorý by sa len tak ľahko nezabudlo. Takto za hodinu už nebudem vedieť o čom to bolo ...
Zabijak fantasta (1986)
Absolútne sklamanie. Až sa mi nechce veriť, že práve Robin Hardy, "jakožto" tvorca jedného z najlepších thrillerov zo "70´- tych" (The Wicker Man), stojí za takouto nemastnou, neslanou "zábavou". Keď tento film porovnám z nedávno videným Fulciho "New York-ským rozparovačom", toto je skutočne jedna veľká slabota. Neviem čo je na tomto za "päť", no definitívne viem čo je na tomto za "dva" ... - 50%
Jumanji (1995)
Absolútne dokonalé, rodinné, fantasy dobrodružstvo ...
Rozparovač z New Yorku (1982)
Zrejme najmä vďaka násiliu a tématike sériového vraha, najlepšia skúsenosť s Fulci-m. Mnohí si prídu na svoje aj kvôli ľahkému erotickému nádychu, ktorého je rovnako dostatok, ako gore. Ako plynie samotný príbeh, postupne pribúda niekoľko postáv, čo celkom slušne dokáže diváka zmiasť, takže odhaliť "Káčera Donalda" hneď v úvode nie je tak jednoduché, ako som sa pôvodne domnieval. Na mňa totiž tieto staršie filmy v niektorých prípadoch pôsobia dosť "obmedzene". Každopádne, začo som rád, toto nie je ten prípad, a mne "The New York Ripper" rozhodne neprišiel tak zlým hororo-thrillerom, ako sa to tu percentuálne vyjadrilo. S nadsádzkou prilepším - 70%
Landru (1963)
Sila slová, slabosť vtedajšej doby. Dnes by si pán Landru pri terajších ženách ani neprdol ... Celý čas som bol presvedčený že tri ☆ budú spravodlivé, no záverečná absurdita, ktorá sa niesla poslednou tretinou filmu to nakoniec vyhnala na tesné štyri.
Hmla (1980)
Dnes sa mi s tými 80-tkami celkom darí. Je fakt, že viem byť k hororom z dávnych čias pomerne krutý, pričom len zriedka ktorý, čo len minimálne naplní moje očakávania. No toto je skutočne jeden z mála pri ktorom som nezaspal, čiže dejovo, nápadom, i celkovou prezentáciou ma viec než dostatočne zaujal. Výborné. Vo vtedajšej dome to musel byť poprask - 65%
Cesta bez návratu (2017)
Porovnávať takýto snímok z hľadiska príbehu s predchádzajúcim Arnieho filmom (Maggie), takým spôsobom ako to urobil "verbal", je kurva neúctivé. Takže za mňa si v tomto prípade za úplného kokotka. Dráma má rovnako ako iné žánre svoje špecifiká. Skrátka, buď vás "dostane", emocionálne zasiahne, alebo ju ako mnohí diváci prezívate. "Aftermath" nie je žiadnym dramatickým skvostom, ktorý vás dojme natoľko, že by ste potrebovali pakel "šnuptichlov", no na druhej strane, rozhodne žiadnou hanbou filmovému priemyslu. Ďalším problémom je pre mňa fakt, že podaktorí komentujú tento snímok ako čitateľný, predvídateľný. No ja neviem či sú tu mnohí alkoholici, či na drogách, ktorým vyhoreli bunky v mozgu, no toto je film podľa skutočnosti, čiže kurva takmer všetci vedia kam tento príbeh speje ešte skôr, ako sa ho odhodlajú vzhliadnuť (teda aspoň tí čo poznajú okolnosti).
Neporaziteľný: Návrat kráľa (2016)
Keď si spomeniem ako na mňa voľakedy zapôsibil "Blood sport, Lionjeart, Kickboxer, či The Quest" so JCVD, toto je po všetkých stránkach totálna umelina bez akýchkoľvek emócií.
Dom (1985)
Nemám veľké zľutovanie s horormi z "doby ľadovej", no tento "House" z 86´ vďaka maskám a monštrám veru nebol najhorším počinom - 60%