Recenzie (24)
Amy (2015)
4 za obsah ne za formu
Šmejdi (2013)
Silny tema, slaby zpracovani..
Hledá se prezident (2013)
Hele nebylo to tak spatny..
The Ledge (2011)
3,5 *
Biutiful (2010)
Javier Bardem 5*
Ônibus 174 (2002)
Kritici vezenskeho systemu CR a policie CR by meli nejspis tento dokument videt.. Mozna by prehodnotili nazory na "komfort" ve veznicich CR, videli by totiz, jak to dopada pokud ani jeden z techto systemu nefunguje vubec..
Iluzionista (2006)
Bohuzel se nevyhnu srovnani s Prestige, a tim padem ani dobry vykon Edwarda Nortona nemuze zajistit vic nez tri hvezdy..
Kráľova reč (2010)
Skvela kamera, dobovost, ale jinak se obavam, ze pro me malinko kralovska nuda..
RED: Vo výslužbe a extrémne nebezpeční (2010)
Jenom z ucty k Bruceovo praci :)
Skrytá identita (2006)
Vybornej film.. Trosku prehlednejsi a pruhlednejsi nez Volavka, ale stejne skvelej..