Recenzie (760)
Zrodila sa hviezda (2018)
(Lumiere - 12.11.2018)
Tiesňové volanie (2018)
(Lumiere - 11.11.2018)
Mandy: Kult pomsty (2018)
Nie som si istá, čo som videla v poloplnej kinosále, ktorá sa, prosím pekne, zvažovala smerom nadol, čo mi teda ešte pridalo na divnom pocite, ale to som chcela, že no a čo že je tam súboj s motorovými pílami a jedna z nich je XL a že scenár robil Ahn ale že kde som to bola? Odišla som z kina dosť zmätená, úplne som tie libry za lístok neľutovala, ale nič by sa nestalo, keby som Mandy neuvidela. Hoci asi raz alebo aj dvakrát som sa nahlas zasmiala a bolo také milé/smutné počuť v kine posledný Jóhannov soundtrack. (Prince Charles Cinema, Londýn - 25.10.2018)
Suspiria (1977)
Reštaurovaná Suspiria na veľkom plátne, to bol veľký zážitok. Krásny vizuál a skvelá hudba od Goblin, veľmi sympatická Jessica Harper. Veľký hororový rest konečne dobehnutý. (Prince Charles Cinema, Londýn - 25.10.2018)
Luskáčik a štyri kráľovstvá (2018)
(Cinemax Bory - slov. dabing - 30.10.2018 - slávnostná premiéra)
Svadobná hostina (1993)
(Lumiere - 1.11.2018 - dozvuky Taiwanskej sezóny a Festivalu Inakosti)
3 dni v Quiberone (2018)
(Lumiere - 3.11.2018)
Bohemian Rhapsody (2018)
Dojalo ma to pár ráz, ale najviac v momente, keď začali hrať Radio Ga Ga na Live Aid. Môj top Queen song. Malek mega a v IMAXe to má neskutočnú silu. (Cinemax Bory - IMAX - 2.11.2018)
Muž, ktorý zabil Dona Quijota (2018)
Až zo záverečných titulkov som sa dozvedela, že hudbu nahrávali u mňa v práci :) V Koncertnom štúdiu Slovenského rozhlasu. Potešilo. (Lumiere - 8.9.2018)
Tu to musí byť (2011)
(Lumiere - 1.8.2018)