Recenzie (749)
Jurský svet (2015)
od laskavé Cesty do pravěku a úžasného Jurského parku, to trochu pokročilo do akčnějších výšin...ale pořád si u toho neleju horký kafe do klína a nezaskakuje mi popcorn do krku ...tak 4 dám, pro velociraptory a pterodaktyly mám totiž slabost.... a u těch velkých pozabíjených nádherných brontíků jsem i slzu uronila...
Veľký čínsky múr (2016)
já si u toho tak odpočinula...šípy co neminou cíl,nádherná technika -zdviže, výsuvné zdi atd..no prostě radost se dívat..a likvidace těch zelenejch, to bylo skoro jak v Pánovi prstenu...ale ta zelená královna, to bylo dobrý monstrum...dorozumívání na 1* . Jeřábi- ty modrý holky, klobouk dolů..fanatizmus první třídy...ale červení lukostřelci...jsem se přistihla,že hledám Legolase ;-) nemytej a nečesanej Mat, smrděl i přes tu obrazovku.... a jako obvykle, za oblíbence jsem si vybrala Generála - a taky jako obvykle, dohrál - zabil ho zelenej zmetek! Vždycky nadávám na ty lampiony štěstí, ale tady to bylo něco nádhernýho....
Božie mlyny - Povraz (2021) (epizóda)
Tak snad se to rozjede..zahřívací kolo,dobrý......
Případ mrtvého nebožtíka (2020)
ale jo,chvílemi jsem přemejšlela,proč na to koukám a pak si přiznala, že mne to baví...že chci vědět,jak to dopadne.....
Nekonečný príbeh (1984)
alespoň jednou se proletět.......
Neznámy vojak (2017)
nepřikrášlené a pravdivé.... dala bych víc hvězd, kdyby to šlo....
Prsten a řetěz (1996) (TV film)
Budúr s hlasem trhovkyně a ještě použitelnej Pepan z Ulice ;-) ..
O labuti (1982) (TV film)
nádherná Hanka Maciuchová ....tu si měl vybrat princ labuť Dlouhý...a tu zrzavou měl nechat Bartoškovi....
Úkryt v ZOO (2017)
napřed mne zničilo zastřelení slona vojáky a bombardování zoo...to jsem nedokoukala..dala jsem ten film až na třetí pokus.... a vryl se do mne jako obrázkové písmo do hliněných tabulek....
Viceprezident (2018)
Pustila jsem si to včera spíš z nudy..a ejhle, nudný to vůbec nebylo...souhlasím s komentem Enšpígla ...