Obľúbené seriály (10)
Hra o trůny (2011)
Ženy z rodu Gilmorovcov (2000)
Červený trpaslík (1988)
Mestečko Twin Peaks (1990)
Veronika Marsová (2004)
Mighty Boosh (2004)
Daria (1997)
Flight of the Conchords (2007)
Misfits: Zmetci (2009)
První dvě řady po všech stránkách naprosto skvělý. Třetí řada s odchodem Nathana velmi špatná a to ne jen kvůli němu :(