Recenzie (119)
Hurá do džungle! (2003) (seriál)
Asi nejvíc mě pobavila žirafa :D Jinak celkem milé příběhy, občas s celkem vtipným a chytrým ponaučením :-)
Chodiaca katastrofa (2008)
Klasický průřez romantickou komedií, kdy se mladá rozmazlená holka dostane do správného prostředí a od základu se změní v hodnou správnou holku s pevnými zásadami a správným chováním.
Ťažko zamilovaný (2001)
První myšlenka filmu byla dobrá. Hodně jsem se u první hodiny filmu bavila, bohužel druhá polovina prvotní myšlenku filmu shodila a nepřišla mi až tak zábavná jako první. Ze 4* jsem tedy byla nucena udělit jen 3*.
Tvoj snúbenec, môj milenec (2011)
Nějak nechápu to označení filmu ... fantasy? Tak pokud to vezmeme čistě logicky tak každý romantický film je fantasy.. že :-) Pohodová komedie u které jsme se od srdce zasmála a potěší každé srdce romantika, mé rozhodně tento film potěšil.
Domáci maznáčik (2008)
Ne, ne, ne, znova vidět rozhodně ne... prostě mi to nepřišlo ani trošku vtipné...
Hannah Montana - Film (2009)
Jak jsem se dočetla v komentáři Nathalie "♀+ ♂+ ♥+ ♫ = $". Jasná rovnice. Zas tak strašné abych tomu dala odpad! to nebylo... jako podklad k pletení náramku a jiným činnostem se to dá ;)
Ako prísť o muža za 10 dní (2003)
Už dlouho jsem se u něčeho tak nesmála, opravdu velmi komické situace. S klidným srdcem můžu doporučit milovníkům komedií :-)
Srdcová sedma (1998)
Byla jsem opravdu zvědavá jak "tohle" může dopadnout.. a konec? Celkem (ne)čekaný, to ale každý musí posoudit sám :-)
Nezabudni na mňa (2010)
Tak od filmu jsem čekala snad všechno, tedy skoro všechno, ten konec mě opravdu překvapil...
Ide len o sex (2011)
Velice podobný film: Hlavně nezávazně