Recenzie (324)
Kúp, požičaj, ukradni! (2008)
Na komedii to nebylo vtipné, na romantiku to nebylo dojemné a na drama to bylo moc naivní. A hlavně pro mě hodně špatná H.Graham, už u mě převzala roli ,,jahodový,, královny po Lindsay Lohan = )
Malý Rambo (2007)
Kdyz jsem to stahoval, mel jsem v planu shlednout parodii na ramba, která měla slusny hodnoceni a chytlavy obal, nic vic jsem o tom nevedel a ejhle vyklubal se z toho mily snimek, ktery je casto usmevny a kdyz vidite pribehovy klise v poddani dětí, tak si to klise ani behem filmu neuvedomíte. Neuskodi a zahreje ;)
Americký zločin (2007)
Je to také brutálnější Smrt pannen, ale dalo se z toho vyzdímat víc.
Dieťa z Marsu (2007)
Ale ne, celou dobu se vam do snazi vnutit naky poselstvi o jedinecnosti, ze zacatku vas to chce navodit na otazku, je opravdu z marsu - barvicky, homerany, semofor =), takze cekate jestli na konci zmizi nebo ne,ale uz pul hodky pred koncem vite, ze v tom bude jen naka pozemska Zenonska myslenka.
Farba peňazí (1986)
Dobrý Newman, ale oscar měl patřit Woodsovi, ten ho ale v tý době ještě nepotřeboval...holywoods jury sux.
Salvador (1986)
Viděl jsem Killing Fields a následně Salvador, v polích byl podle mého silnější příběh, ale ve srovnání Woodse a Waterstone, Woods vede na plné čáře a pro mě je to jeden z nejlepších žijícíh herců vůbec.
Vražedná pole (1984)
Jeden z nejlepších filmů, co jsem viděl.
Školák vlkodlak 2 (1987)
Jo i v 80. letech existovaly teen-bullshity.
Pasca na lásku (2007)
Žadná přisládná romantika, jak jsme poslední dobou zvyklý. Žadný přeplácaný high humor. Žadný happy end ala všichni se dáme na konci dohromady. A to je dobře. Příjemný film, který jede v lajně průměru, ačkoliv je znát, že se tvůrci snažili o mnoho vic.
Súdny deň (2008)
Mohl to být dobry blockbuster, jen kdyby se toho ujal někdo jiný, někdo, kdo víckrat řekne NE, takhle by to nešlo.