Recenzie (145)
Uloviť miliardára (2009)
Chtěl jsem něco napsat, ale verbal mě předběhl.... takže si přečtěte jeho komentář....
Kontakt (1997)
Další z mých šestihvězdičkových filmů :)
30 minút po polnoci (2012)
Měl sem občas chuť zaškrtit zrzavou hysterku....
Pravda o zkáze Titaniku (1992) (divadelný záznam)
Menší prča než Dívčí válka která je kultem, ale pořád prča a řádná.... Odpad to není, to může dát jen suchar....
Avatar (2009)
Modráci nejsou přirození, je to kreslená pohádka, stokrát viděný příběh, na pět to u mě není, bohužel... Vizuálně podmanivé ale dějově nenápadité....
Život podľa Václava Havla (2014) (TV film)
Dobrý dokument.
Magické hory (2009) (seriál)
Absolutně nechápu to hodnocení....
Trainspotting (1996)
Je to objektivně asi tak 3,5, nechápu kult, nemá to ani na naše Samotáře....
Výbuch bude v pět (1984)
Tři hvězdy plus jedna za Mahulenu se rovná............
Nevinný (1997) (TV film)
Proč není v uveden mezi herci Peca?