Recenzie (145)
Dědictví aneb Kurvaseneříká (2014)
Velké zklamání.... To snad ani není film....
Kancelář Blaník (2014) (seriál)
Suprovej seriál. Mara je borec.... teda voba....
Tvárou v tvár (1997)
Asi nejlepší Cageovka... Dost nedoceněný film...
Hotel Modrá hvězda (1941)
Jeden z mých deseti nejoblíbenějších prvorepublikových filmů...
Smrt si říká Engelchen (1963)
K pěti hvězdám mi něco málo chybí, zhruba to co u Korza. Naprosté okouzlení celým filmem.... Tady to funguje jen u některých částí...
Akce B (1951)
Ohromná srágora. Jedna hvězda za Jirku Sováka...
Příklady táhnou (1939)
Pro tenhle film mám slabost. Nemohu jinak než za pět....
Obchod na korze (1965)
Krása nesmírná, nejlepší role mistra Kronera. Pět plně napěchovaných hvězd.
Žena za pultom (1977) (seriál)
Když to srovnám s Ordinací a podobnýma zhůvěřilostma, je to špičkové dílo. Do odpadu to zcela jistě nepatří... Proto dorovnávám. Nerad, ale musím.
Smrtonosná pasca 4.0 (2007)
Lepší než troječka, o dost...