Recenzie (145)
Hitman (2007)
Veselé béčko které krade kde může, tu akční scénu, tu melodii...
Traffic - Nadvláda gangov (2000)
Requiem za sen to není, zdaleka ne... tak nějak to zůstalo na půlce cesty....
Cirkus bude! (1954)
Agitka ve které vyčnívá geniální Dueto papáto :)
Adela ešte nevečerala (1978)
Nezapomenutelné turné po Pražských putykách :)
Predátori (2010)
Pokud by neexistovaly předchozí dva díly, bylo by to možná i za pět, ale takhle jen tři, chytlo mě to po těch dvou výtečných kusech o něco méně....
Machete zabíja (2013)
Šmarjápanocotobylo?
Muži v práci (1990)
Nechápu zdejší nízké hodnocení, jedná se o kvalitní prču :)
Ničomníci (1995)
Strašně uřvaná a ukecaná komedie :)
Na pytliackom chodníčku (1979)
Asi nejlepší díl celé trilogie, jak příběhem, tak napětím plus dva trampové jak si je představoval režim jako bonus :)
Podfu(c)k (2000)
Docela zábavná krávovina :)