Recenzie (361)
Smrtelná kořist (1987)
opravdu vynikající kousek, viděl jsem to kdysi dávno a válel se smíchy!
Kráska a netvor 1950 (2010) (TV film)
Čekal jsem mnohem víc. Pokud se týká napětí a tísnivé atmosféry, major Zeman jasně vede! Tomáš Töpfer je jednou u mě strážmistr Arazím a sériového vraha lze mu jen těžko uvěřit! A čtverečky mě pěkně otravovaly! Tak snad jestli nechce Jiří Svoboda přebásnit třeba Mimikry?!
Ghost Rider (2007)
jedna * povinně za Evu Mendes, druhá za občasný slušnější trik, jinak nuda. Peter Fonda - velmi slabý ďábel, měl si vzít příklad z Roberta de Niro nebo Petera Stormare!
Zachráňme Emily (2004) (TV film)
jedna * za to, že jsem vydržel do konce, protože jsem chtěl vědět, jak to dopadne.
Kick-Ass (2010)
tak tohle je jeden z mála komiksů, který mě opravdu, ale opravdu bavil.Vynikající!
Poliš (1988)
ctitel z maturitního tabla, upečená sexbomba, a hodina tělocviku s tragickým koncem - dobrý!
AC/DC: Let There Be Rock (1980) (koncert)
Jasně plnej počet! Jeden z hudebních favoritů mého mládí při koncertě nadupaném energií jaderného reaktoru! Let there be rock, let there be fun, let there be AC/DC !!
Bitka o Hadithu (2007)
ty vole, to je nářez! Nejdřív všechny pobijou, pak se ptají, kdo je kdo? Těžko se divit mladým vojákům, že ve strachu o život reagují násilím, těžko se divit Iráčanům, že se radikalizují. Válka je vůl!
No, počkaj! (1969) (seriál)
Každý rok minimálně dvakrát, vždy po lampiónovém průvodu v letním kině, a už jsme to znali zpaměti - režie Kotěnočkin, výtvarník Rusakov, kamera Petrovová, hudba Krylov......
Miazgovci II (1972) (seriál)
Nafukovací Gulliver a cesty do vesmíru po večerce - ó, jak jsem Ládínkovi záviděl!