Posledné recenzie (1 219)
Kouzlo železniční architektury (2020) (seriál)
Neviděl jsem všechny díly, ale na všechny na které jsem narazil bylo radost se dívat. Průvodce pořadu je opravdu fanouškem vlaků a všeho kolem což se promítá i do samotného pořadu. Chválím i výbornou kameru a převážně zajímavé příběhy. 4z5
Asterix a tajomstvo čarovného nápoja (2018)
Velmi průměrný díl legendárního Asterixe a Obelixe, který zvláště sráží závěrečná bitva se záporáckým druidem. Filmu nepomáhá ani snaha o modernost ať již hudbou, či mnohdy přehnaným scénářem, který vtip "tlačí na sílu"... 2z5
Bábovky a plechovky (2022) (relácia)
Dvě poměrně pohledné moderátorky zde snaží plnit úkoly jako převoz vajec, kterými jakoby testují auta. Sem tam o nich řeknou i nějaké moudro, které je převážně zavádějící, ale cílem zde není automobilová osvěta jako spíše zábava. Jenže její kvalita není příliš vysoká a zároveň motoristický fanoušek se zde také nic moc nedozví ani o těch daných autech... Tudíž takový pořad o autech, kde jsou auta spíše módním doplňkem... 1z5
Posledný denníček (1)
Komentáře aktivovány.
Od dneška mám aktivovány komentáře. Prozatím doplním komenty tam kde to mám promyšleno, což nebude u všech filmů... Zvláště to nebude u filmů, které jsem viděl delší čas zpět a tudíž je těžké zformulovat komentář (za hodnocením si stojím).