Obľúbené filmy (10)
Vyháňač diabla (1973)
Výborné triky, výborná atmosféra, výborní herci. Miluju satanskou tématiku, a tenhle film patří k její absolutní špičce. Sázel jsem na ďáblovo vítězství, nakonec to byla přijatelná plichta !
Úsvit mŕtvych (2004)
Doomed to walk the earth as a slave of living dead - Zack Snyder navazuje na nejlepší zombie tradice George Romera a přidává něco navíc - atmosféru, akci, rychlost a hrůzu !
Votrelec (1979)
Poprvé uveden v kinech v ČSSR začátkem roku 1983, byl ještě strašidelnější než tehdejší komunistická realita! Žánrově i technicky dokonalý, jeden z nejlepších sci-fi filmů vůbec, v tehdejší filmové nabídce naprostá bomba. Cítil jsem téměř nesnesitelné napětí, když Matka odpočítávala vteřiny ke zničení lodi ! Nejlepší postava? Ash, the fucking robot, samozřejmě!
Čata (1986)
Vynikající válečný velkofilm, který současně ukazuje statečnost v boji i zabíjení nevinných civilistů, přátelství i lhostejnost k utrpení druhých, duševní traumata z válečných hrůz i naději na lepší zítřky.
Nehanební bastardi (2009)
U mě absolutnyi doukonaly feelm !!
Pulp Fiction: Historky z podsvetia (1994)
O Pulp Fiction bylo napsáno tolik, že víc už to nejde! Tak ještě je potřeba zmínit geniální český dabing, který je možná místy lepší než originál (snad mě nikdo neukřižuje :-) !
Čierny jastrab zostrelený (2001)
Dokumentárně syrová válečná řezničina, pocta americkým vojákům, kteří ztratili své životy ve zbytečném konfliktu v zemi, kde jedinou a největší zábavou místních obyvatel je válčit mezi sebou o dodávky z mezinárodní potravinové pomoci.
Posledný Mohykán (1992)
Nádherný film s krásnou hudbou plus příroda, která dotváří magické kouzlo filmu!
Boj o oheň (1981)
Dokonalé masky, jednoduchý příběh, nádherná příroda, jeden z nejlepších filmů vůbec!
Janíčko a Marienka: Lovci čarodejníc (2013)
Miluju pitomosti podané s náležitou vážností a seriózností. Do QT, RR nebo PJ,Tommy Wirkolovi ještě nějaký stupínek chybí, ale nakročeno má velmi dobře.