Recenzie (275)
O statočnom kováčovi (1983)
Bodybuilder a vrcholovy kulturista Pavel Kříž...víc nadřený proteinový hovado nemohli vybrat.
Dobrý dinosaurus (2015)
tak to se pánové od Pixaru předvedli, takhle vynikající animaci jsem od nich ještě neviděl...pokud máte doma předškoláka nebo školáka na prvním stupni, neváhejte a vyražte do kina.nezapomeňte prubnout 3D, je fakt povedené
Labková patrola (2013) (seriál)
mám dvě děti, tohle je půlhodina spánku k dobru..uvažujte o celovečeráku. jinak souhlas s fantom13, úchylové.
Forrest Gump (1994)
Klasický šestihvězdičkový film
To je koniec! (2013)
životní role pro Tatůma...
96 hodín: Zúčtovanie (2014)
Pomalý rozjezd,roztahaný střed filmu a ospalý závěr..Věru,už jsem viděl i svižnější snímky..
Místo zločinu Plzeň (2015) (seriál)
se slzou v oku vzpomínám na Případy 1. oddělení, tohle je opravdu druhá liga...navíc jsem netušil že Thomayerka se přestěhovala do Plísně. Za všechno stejně může Dáša a Berbr, takže se rozloučím klasickým :"Sportu zdar a Plzni smrt.."Ať žije SPARTA PRAHA, olééé..zatím nehodnoceno
Caddyshack (1980)
"Čau zlato, už jsi někdy viděla psa jak si honí vlastní ocas?" Hodně slušná balicí hláška.
Lucifer (2016) (seriál)
tak uvidíme, uvidíme...zatím neskrývám lehké nadšení, což bohužel, po předchozích zkušenostech, znamená konec uprostřed rozjeté serie. pilot u mě zatím má luxusních 80 ve stínu...
Soudkyně Barbara (2015) (relácia)
Přehlídka zkušených shakespearovských herců a jejich umění, kterým sekundují mladé herecké naděje s jejich nadšením,vše okořeněno vynikající kamerou, skvostná výprava a vkusně zvolené interiéry...a samozřejme si nelze nevšimnout genialní režie. Tleskám TV Barrandov, máte dalšího věrného fanouška