Recenzie (275)
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
usnul jsem ... ale zase se vzbudil když byl konec - a za to je ta druhá hvězda
Lovci pokladov: Na hrane histórie - Mapa pokladu (2022) (epizóda)
v klidu koukatelný, ale že bych si napětím kousal nehty a nedočkavě sledoval kalendář do dalšího dílu, to určitě ne
Osvobození (2022)
tohle musí mít Oscara-pokud možno všechny Oscary, a běda, BĚDA jestli ne!!!
Dvanásť úloh pre Asterixa (1976)
je smutný, že od vysportovanýho borečka z první disciplíny, jsem se postupem času dopracoval k praseti z šestého úkolu..ještě že mě zůstaly krásné, kreslené vzpomínky
Asterix a prekvapenie pre Cézara (1985)
tuhle perlu nám omylem pustili na základní škole. namísto ruského dokumentu...tato databáze nemá dost hvězd, k odpovídajícímu ohodnocení tohoto skvostu
Pearl Harbor (2001)
sladkobolnej cajdák..nesledovat bez dávky inzulínu, hrozí záchvat
Posledný ostáva (1996)
"Bude to bolet..."
Reacher (2022) (seriál)
no tak tohle bylo vončo, skoro SKORO jsem si předplatil Amazon Prime Video...
Zabijakov osobný strážca 2 (2021)
nejprůměrnější průjem...tedaaa průměr...škoda
Ted Lasso (2020) (seriál)
dostal jsem přesně to, co jsem potřeboval. díky, a koukejte sebou hodit s druhou serií