Obľúbené filmy (9)
Avatar (2009)
Na vlásku (2010)
Milujem animované filmy. Skôr ale mám rád rozprávky ala Megamind, UP, alebo Despicable me. Preto som si dosť skepticky púšťal obohratú romancu o spievajúcej zlatovláske na veži. Zjavne som podcenil potenciál Walta Disney-ho. Nakoniec sa z toho vykľula nádherná romanca ktorá prekonala všetko hore spomínané. Vtip, romantika, dobrodružstvo to všetko ideálne premiešané a podávané za ideálnej teploty - 5 hviezdičiek.
Megamozog (2010)
Takáto zmena klišé príjemne potešila. A prečo nie? Nikoho nikdy nezaujímal osud klasického "záporáka". Celková súťaživosť medzi dvoma hlavnými aktérmi a charakter "modráska" sa mi neskutočne páčil, zapojte do toho príbeh o zakázanej láske a máte úžasný, nadýchaný mix ktorý nemôžete nemať radi.
Ja, zloduch (2010)
Let’s Dance: Revolution (2012)
Nechápem čo sa stalo s hodnotením tohoto filmu. Hneď ako som uvidel vo filme prvý "flash mob" (ak to tak môžem nazvať) tak som sa tešil na ďalší a lepší. Zápletka možno bola trošku predvídateľná a scenárista sa takisto nepohral s komunikačnými schopnosťami hlavných protagonistov, ale keď sa tak zamýšľam. Načo? Je to film kde sa má tancovať, cítiť, milovať a nie rozprávať. Venujem sa tancu a viem že tanec nie je o slovách ale o citoch. A tento film ich vo mne prebúdzal minútu po minúte, stále viac a viac. Toto je najlepší tanečný film aký som kedy videl. Pre mňa TOP - 5 hviezdičiek.
Atlas mrakov (2012)
Spočiatku som mal veľmi zmiešané pocity. Skákanie z príbehu do príbehu pôsobilo veľmi metúco. Postupne sa však skutočne príbeh ujasňoval a ja som so zatajeným dychom sledoval a veril, že nasledujúca minúta mi zase odhalí kúsok zápletky. Geniálny spletenec vôbec nepôsobil chaoticky, ba naopak. Príbehy sa nádherne prelínali a herci ktorí prezentovali minulé životy boli jednoducho super. Tom Hanks na mňa neskutočne zapôsobil, menej výrazný Hugh Grant sa tiež snažil a úchvatná Halle Berry nebolo vôbec pozadu. Takáto lahodná jednohubka so zaujímavým nápadom je konečne po dlhšej dobe niečím novým a neotrepaným - 5 hviezdičiek.
Ralph Rozbi-to (2012)
Tak z tohto filmu som mal zimomriavky. Úžasný nápad, úžasný dej, úžasná Vanilopka, úžasný Felix, úžasná majorka a na koniec ÚŽASNÝ RALPH. Palec hore, dlho som už nevidel niečo tak skvelé. Táto rozprávka má u mňa plný počet bodov... :)
Janíčko a Marienka: Lovci čarodejníc (2013)
Tomuto filmu nemám absolútne čo vytknúť, už sa teším na pokračovanie. Tento film beriem všetkými desiatimi :) Samozrejme za 5 *