Posledné recenzie (32)
Votrelec: Covenant (2017)
Povedal by som, že tento film bol lepší ako jeho predchodca. Čakal som na odpovede ktoré nechal prometheus otvorené. Film mi na niektoré odpovedal a zároveň ponúkol viac otázok. Jednoducho rezkejšie, zaujímavejšie a celkovo lepšie. Na klasiku sa nedá zabudnúť ale táto časť je prinajmenšom schopným pokračovaním. Efekty, obsadenie a herecké výkony taktiež nesklamali. Ja som si tento film celkovo užil a môžem len odporučiť.
Balerína (2016)
Musím povedať, že som sa tomuto filmu zo začiatku vyhýbal no nakoniec som vôbec neľutoval. Film má síce klasický, naivný príbeh a je skôr určený detským divákom ale ja som sa veľmi bavil a chvíľami som sa dokonca prichytil pri tom ako držím malej Felícií a Victorovi palce aby sa im ich sny splnili. A ak Vás film dokáže takto vtiahnuť do deja tak to je podľa mňa veľmi dobré znamenie. Pohodlne sa usaďte, vyhrabte svoje detské ja a film si rozhodne užijete.
Agentka budúcnosti (2017)
Nuž musím povedať, že originál som nikdy nevidel ale toto ma akosi absolútne nebavilo. Film sa na môj vkus príliš ťahal a musel som sa donútiť ho dopozerať a to už len pravdepodobne kvôli tomu, že som doma nemal nič lepšie na práci. Nebol to síce najhorší film aký som videl, no rozhodne ho nemôžem nikomu odporučiť. Za Scarlett hviezdička a za efekty ďalšia...