Recenzie (132)
The Crazies (2010)
Podivní majú väčšinu plusov aj mínusov žánrových kolegov. Rozdielom, ktorý ich u mňa "hádže" do nadpriemeru, je navodená atmosféra a pocit, keď máte záujem vedieť, čo bude nasledovať, a to bez znechutenia z použitých klišé a s minimom nudných pasáží. Chcelo by to lepšie vystupňovať záver, napriek tomu solídne 4*.
Pomsta znásilnenej (2010)
Samotný "revenge" je do veľkej miery nudným exhibicionistickým kúskom, kedy len sledujete rôzne variácie pomsty, ktoré majú za sprievodu parafrázovania násilníkov hlavnou hrdinkou pôsobiť symbolicky a možno aj vtipne. Ak film graduje v prvej polovici, niečo nie je ok.
Vzbura v Seattli (2007)
Ak bol tento film agitáciou, tak potom jedine agitáciou na zdravý rozum. Aj keď, každý v ňom asi vidí to, čo chce.
Nezastaviteľný vlak (2010)
Adrenalínová, vizuálne veľmi pôsobivá jazda. Tep mi zo začiatku pozvoľna stúpal, aby posledných 30 minút prekročil povolenú rýchlosť a dostal sa na maximum. Naviac D. Washington opäť raz pôsobí ako správny chlapík na správnom mieste, ktorý vie čo robí.
Syriana (2005)
Našlapaná politická dráma, zo začiatku roztrieštená možno viac, ako by si divák želal, no postupne si zložíte obraz o celom fungovaní petrobiznisu. A v tom momente je realistickejšia, ako by si pre zmenu niektorí politici a chlapci z biznisu želali. A to je Gaghan ešte zhovievavý.
Studio 60 (2006) (seriál)
Masterpiece
Antifa, chasseurs de skins (2008)
"Francúzsky dokument o militantnom antifašizme v Paríži 80. rokov. Rôzne mládežnícke gangy a ich odpor proti bandám nazi-skinheadov, ktorým si vyslúžili prezývku "chasseurs," čiže lovci."
Štyri levy (2010)
Proper film for you, brother! "I think I'm confused, but I'm not sure!"
Muž v tieni (2010)
Vynikajúci thriller s neskutočnou atmosférou, ktorý sa žiaľ nedá naplno vychutnať vďaka lacnému deju.
Dospeláci (2010)
Grown up Adam Sandler. A je to cítiť.