Recenzie (132)
Brewsterove milióny (1985)
Tak ako nemôžu byť vianočné sviatky na Markíze bez Popolušky, rovnako tak čo by to boli za sviatky bez Brewsterových miliónov na STV :)) Hold, asi to bol drahý nákup do archívu, ktorým sa treba každoročne pýšiť. V každom prípade je však tento film klasika, ktorá sa dá pozerať každý rok a aj tak neomrzí. Symbol jednoduchej zábavy a veľkej pohody.
Hľadanie Krajiny - Nekrajiny (2004)
Just .. a film? Je veľmi pravdepodobné, že áno. V každom prípade sa postaral o jeden z mojich najkrajších filmových zážitkov.
Trio z Belleville (2003)
Nádhera. Vizuálna i obsahová. Celý film hýril originálnymi nápadmi, skvelými animáciami a vydarenými karikatúrami.
Denník Bridget Jonesovej (2001)
Film o tom, ktorý z dvoch nesympatických chlapov sa stane Bridžitinho srdca šampiónom. Príležitostne vtipné.
500 dní so Summer (2009)
S 500 Days of Summer prežijete za 90 minút takú škálu emócií, až sa vám z toho zatočí hlava. Napaditý, nevtieravý a svojim spôsobom neuveriteľne očarujúci romantický film.
Boj o život (2000)
Million Dollar Rocky s obsadením na úrovni ochotníckeho divadla. Pozerať len na vlastné nebezpečenstvo.
První krok (2009) (seriál)
Keby som mal čerstvých pätnásť, tak dám tomuto naivno-humoristickému teenage seriáliku aj zo päť hviezdičiek.
Smrť čaká všade (2008)
I lajk amerikan kawbojs. Kto by to bol povedal, že z prestrihávania káblikov sa dá spraviť tak dobrý film :)
Úsvit mŕtvych (2004)
Keď dvaja robia to isté, nie je to to isté. Obohraná hororová schéma sa pod taktovkou režiséra Zacka Snydera stala niečím odlišným a v mojich očiach výnimočným. Viete čo bude nasledovať, viete ako to skončí, Snyder sa vôbec nesnaží vybočiť, no aj tak sa skvelo bavíte. A to nie je jednoduché dokázať. Najlepší a najzábavnejší zombie horor minimálne dekády.
Airwolf (1984) (seriál)
Lepšie ako Knight Rider či Zmija.