Recenzie (852)
Krematorium - Strejda Jirka (2024) (epizóda)
To se nedá.
Temný prípad - Part 1 (2024) (epizóda)
Pokud máte rádi ošklivé staré lesby, ošklivé maskulinní eskymácké lesby, ošklivé otylé eskymácké pubertální lesby, sebelítostivé alkoholické ošklivé eskymácké lesby a digitální soby, přidejte pět hvězdiček.
Fargo - Bisquik (2024) (epizóda)
Pohádka o tom, jak z nesmrtelného požírače hříchů udělat člověka pomocí receptu na cookies.
To sa mi snáď len zdá (2023)
Nejvíc nesnáším tyhle filmy, které vzbudí falešný dojem, že něco a ono nakonec zase nic.
Dexter (2006) (seriál)
Tak nevím, ale nudil mě už první díl.
Náš vodca (2008)
Totálně přeceněné.
Gen V - Godolkinova univerzita (2023) (epizóda)
Nuda, nuda, nuda. S The Boys to nemá absolutně nic společného. Už jsem říkal, jaká je to nuda?
Tvorca (2023)
Definice promarněných příležitostí.
Eliška a Damián - Epizoda 1 (2023) (epizóda)
Typický český zkriplený hnůj určený pro zcela vylízané mentály.
Návrat z doby ľadovej (2006)
Škoda výbornýho vizuálu na takovou blbost.