Recenzie (851)
Ricky Stanicky (2024)
Lepší než horší.
Metóda Markovič: Hojer (2024) (seriál)
Takový Mindhunter z Wishe.
Fallout (2024) (seriál)
A plynule přecházíme od prvního největšího letošního očekávání k prvnímu největšímu letošnímu zklamání.
Opičí človek (2024)
Naprosto debilní social justice India pohádka, kde nuda střídá kýč a otravný manýrismus extrémního detailu chabě maskuje choreografii toho romského kung-fu.
Electra (2023)
Formálně super, obsahově radši bez komentáře.
Režim - Victory Day (2024) (epizóda)
Vypadá to jako hovno, smrdí to jako hovno, je to hovno.
Temný prípad - Nočná krajina (2024) (séria)
Odporná toxická feministická lesbická fantasmagorie, vhodná maximálně jako vyprávěnka pro odporné eskymácké lesbické zrůdy na třicet dní dlouhou noc. Oficiálně v top 5 největších hnojů, co jsem kdy viděl.
Opravár (1996)
Ubohé a nudné.
Chudiatko (2023)
"Šla jsem ven hledat dobrodružství a našla jsem násilí a cukr."
Krematorium - Strejda Jirka (2024) (epizóda)
To se nedá.