Recenzie (110)
Nine Dead (2010)
9 lidí zamčeno v jedné cele musí přijít na to, proč zde jsou zamčeni. Každých deset minut je chodí kontrolovat "hlavní záporňák" a pokud mu vězni nevysvětlí proč tu jsou vždy jednoho zabije. Postupně vylézá na povrch různá špína, kdy každého napadají věci které ve svém minulém životě udělal. No nebudu tu nudit podrobnějším obsahem filmu. Nemůžu říct, že by mě film nějak nadchl. Vše se odehrává v jedné místnosti a děj se dá lehce předvídat dopředu. Možná byl konec myšlen jako nějaký zvrat. No nedá mi to a musím si rýpnout. Konec jsem předpovídal asi po prvních deseti minutách. Mé doporučení: Jednou se podívat, pak to zahodit a nikdy více...
Vojak (2006)
Hora svalů co si jde pro svou manželku. Moc mě to neoslovilo. Připomínalo mi to starší filmy se Schwarzeneggerem. Ty chválené efekty? No já s nimi v žádném případě nejsem spokojen. Prostě béčko.
Pád do tmy 2 (2009)
První díl u mě získal dvě hvězdičky a dvojka není v žádném případě lepší než jednčka. Takže jedna hvězdička. Atmosféra slabá, herecké výkony a scénář o ničem. Btw kde se tam vzalo tolik světla?
Pád do tmy (2005)
Přiznám se, že jsem si nečetl obsah filmu. Kdybych si ho přečetl, možná bych si ušetřil zklamání z druhé půlky filmu. Parta holek ztracená v neprozkoumaných jeskyních? Fajn. Trochu to rozveďme a nechme se překvapit čím vším musí projít aby se dostaly ven. Zavedeme do toho trochu psychologie a hned by se bylo na co dívat. A ono ne... Místo toho je nám naservírovaná banda glumů, kteří jsou navíc absolutně necitliví vůči teplu. wtf? (Btw taky Vám minimálně ti glůmové připomínali film Jeskyně? A první smrt ve filmu pro změnu Nezvratný osud?) Holky kosí glůmy jako na běžícím pásu a žádné překvapení nás ve filmu nečeká. Doufal jsem aspoň v pořádnou horrorovou atmosféru. Taky nic. Já si prostě nemůžu pomoct, ale já tam viděl takovou podobnost s filmem Jeskyně, že dávám i stejné hodnocení. Za mě dvě hvězdičky - zklamání. A to mě ještě čeká dvojka...
Bratia (2009)
Emocemi nabitý film. Nečekejte žádný krvák. Musím říct, že na mě zapůsobil opravdu silně. Herci velice dobří, stejně jako příběh. Možná mi jen Tobey Maguire nepřišel jako typický voják a v maskáčích a s vojenským sestřihem přišel trochu komický. Jinak ale velice kvalitní film. Vyvrácení Platónova citátu mi přišlo velmi trefné. Čtyři hvězdičky zasloužené.
Zombie Town: Soumrak mrtvých (2007)
Většinou se při dívání na podobné filmy aspoň dobře bavím. Tady to bohužel moc nešlo. Horrorová atmosféra žádná, že by mě to bavilo, to už vůbec ne. Naprosto amatérská kamera, herecké výkony a dialogy by zvládli i cvičení šimpanzi. Prostě naprosto trapný film. Navíc ho ani nedokážu zařadit do nějaké kategorie.
The Stoning of Soraya M. (2008)
Těžko uvěřit, že mají někde horší "právní systém" než my.
Falošný brat (2008)
Originál je o trochu lepší. Ikdyž ani ten mě moc nebral.
Vznešenej život (2009)
Celkem vtipné. Stephen Eric McIntyre je můj nový hrdina:)
Légia (2010)
Dvě a to jen tak tak. Obrovský potenciál, který zůstal nevyužit.