Recenzie (66)
Ďáblova duše (2009) (TV film)
Přišlo mi to takové neslané, nemastné a úplně to postrádalo napětí.
Panna Aquamarine (2006)
Docela dobrá oddechovka, od které jsem nic nečekala a nebyla jsem zklamaná.
Chyťte doktora (2007)
Nejvíc se mi líbil první příběh, pak už to začala být trošku nuda.
Přízraky mezi námi (2000) (seriál)
4 * proto, že seriál nepostrádal napětí, oproti jiným podobným českým seriálům nebo filmům.
Pevnosť (1983)
Po zajímavém začátku příšlo brzo rozčarování a hudba na napětí taky moc nepřidala. I tu nejmenší jiskru napětí film ztrácí, když se tam objeví příšera, která připomíná Golema.
Pestúnka Franny (1993) (seriál)
Nějak se nemůžu rozhodnout zda dát 3 nebo 4 *. Jelikož se u chůvy většinou dobře pobavím, tak se přikláním nakonec k těm 4.
Sexi pištoľníčky (2006)
Film dobrý na odreagování.
Princ a Večernica (1978)
Už kvůli triku, kdy z R. Brzobohatého, po propíchnutí, teče voda :-). Jedna z mojich nejoblíbenějších pohádek.
Walk the Line (2005)
Tento film mě příjemně překvapil, hlavně skvělé herecké výkony J. Phoenixe, R. Witherspoon. A také skvělá hudba J. Cashe, do této chvíle pro mě neznámá.
Stratení v horách (2007) (TV film)
V tomto filmu jde celou dobu jenom o to, aby se rozvedení rodiče dali před Vánoci znova dohromady. Ta kulisa hor tam působí trochu nepatřičně. Vůbec se nedá pochopit proč jdou dva lidé, po čtyřech dnech v horách, v hluboké sněhu vedle sebe a ne střídavě za sebou. Vypadá to spíš jak kdyby v těch horách byli na procházce a nebojovaji tam o přežití.