Recenzie (444)
Ostrovy menom Kim (2009)
Jak málo člověku stačí ke štěstí a jak moc je potřeba k tomu si to uvědomit. Jemná a intenzivní korejská komorní lovestory je i přes značnou ulítlost postav lidská a reálná a určitě stojí za to vidět. Klasická korejská nadsázka a humor jsou tu v mnohem snesitelnější formě, než bývá zvykem.
Politické kruhy (2009)
Uvolněná politická satira. I přes vulgaritu která je na hony vzdálená vytříbenému britskému humoru, jde o film který neuráží ani nevyvolává záchvaty smíchu ale drsným a nápaditým sarkasmem baví a udivuje jak by mohla vypadat politika anebo jak už možná vypadá.
Oblačno, miestami fašírky (2009)
Všechny animáče tohoto roku příjemně pobaví ale za rok prostě nebudeme vědět který byl který a kolik jich bylo. :/
Megamozog (2010)
Příjemná hodinka a půl, ale poslední dobou všechny animáče prostě ztrácejí dech.
Na vlásku (2010)
Dětská příjemná pohádka. Chybí ji příjemná naivita pravého Disneyho a dospělácký humor, ale po pracovním dni zahřeje na duši. ;)
Vrátnik od Maxima (1976)
Parádní taškařice, která má tak subtilní humor že ji chvílemi dochází dech. Zaručeně ale pobaví.
Crash Road (2007)
Přes formální strojenost, epizodovost a celkovou roztřepenost, mě nepřestne udivovat jak dlouho mi některé scény zůstali v hlavě. Navíc vynikající soundtrack to v českém rybníku vytahuje na průměr.
Tetro (2009)
Bezchybná režie pevně vede silný scénář k parádnímu filmu. Coppola opět ve výborné formě.
Průvodce k rozpoznání tvých svatých (2006)
Klasický příběh z drsného sousedství. Slušně zahraný a nepříliš překvapivý. Jak už to bývá z biografiemi, příběh ze života působí dost nerealisticky a nelogicky. Pár emotivních scén však z tohohle filmu dělá snímek hodný vidění. 65%
Orol Deviatej légie (2011)
Přes jistou lacinost co z filmu sálá mě nakonec nic neurazilo. Ani historie, ani příběh či herci. Takže jsem byl naopak příjmeně překvapen a celou dobu se dobře bavil. Ale až na pár hezkých scén už se mi všechno vykouřilo z hlavy. Ale pořád je to o hodně lepší než CENTURION.