Posledné recenzie (1 940)
Metóda Markovič: Hojer (2024) (seriál)
Další z vrcholů české krimi seriálové tvorby. A určitě vrchol jak pro bezkonkurenčního P. Uhlíka tak i pro usedlejšího ale i přesto svým způsobem charismatického P. Lněničku. Dokonce i můj ne zrovna oblíbený V. Kotek si svého "Lectera" zahrál velmi přesvědčivě. Kdyby to roztáhli na 10 dílů, vůbec by to nevadilo.
Chudiatko (2023)
Když von Trier potkal Andersona. Právem oceněná E. Stone dala do snímku opravdu vše, sekundovaná vynikajícím M. Ruffalem. Často nevěděl, zda se mám víc soustředit na vytříbené dialogy nebo na bizarní ale zároveň nádherný vizuál.
Vládcovia nebies (2024) (seriál)
Třetí seriálová druhoválečná spolupráce Spielberg / Hanks je zase o krapítek horší než její předchůdce. Na nebi to šlape ale na zemi to trochu kulhá. A navíc škoda, že na zemi jsme strávili času víc než ve vzduchu.