Recenzie (649)
Ooops! (2008) (seriál)
Pre mňa to bol svetlý maják v mori sračkovej televíznej zábavy.
Mariňák (2005)
Perfektný, aj keď neprávom zabudnutý film. Pohľad na vojnu očami jedného vojaka. Realistický, zábavný, smutný a múdry.
Vykúpenie z väznice Shawshank (1994)
Nádhera. Jednoducho nádhera. Všetky ďalšie slová sú zbytočné.
Králi ro(c)ku (2006)
Ten film sa nedá nemilovať. Nadupané a perfektné po každej stránke.
Prison Break: Útek z väzenia (2005) (seriál)
Prvá séria geniálna, druhá výborná, tretia s totálne nevyužitým potenciálom, štvrtá hrozná naťahovačka s debilnými akože prekvapeniami. Hodnotenie platí pre prvé dve série.
Ja, legenda (2007)
Takmer nenachádzam slová na opísanie geniality tohto snímku. Koho serie, že CGI je poslabšie, keď ten film je po všetkých ďalších stránkach absolútne dokonalý. Je napínavý vtedy, keď má byť, prebúdza city vtedy, keď má, a disponuje atmosférou tak hustou, že ani prirovnanie o krájaní ju vôbec nevystihuje. Ani po opakovaných zhliadnutiach nedokážem ani na sekundu odtrhnúť oči od diania na obrazovke. Fantastická Lawrenceova réžia, Smithov herecký koncert. Brilantné.
Pulp Fiction: Historky z podsvetia (1994)
Kto toto ešte nevidel, o veľa sa pripravil. Tento film je sám o sebe žánrom.
V Bruggách (2008)
Keď si obsah tohto filmu poviete v hlave, znie to ako ďalší obyčajný akčný film alebo komédia. Avšak "V Bruggách" je úplným opakom. Hlboký, vtipný, herecky a režijne bravúrny a zarývajúci sa do duše. Geniálny.
Narnia: Princ Kaspian (2008)
Film, ktorý si bezpochyby zaslúži titul "Najviac prachov utopených v hajzli". V skratke sa dá Narnia 2 charakterizovať vetou "Keď kentaur vyzerá ako afroamerický rapper, niečo nie je v poriadku".
Zodiac (2007)
Remeselne výborne natočené a zahrané, ale príšerne dlhé a na konci (asi poslednú trištvrte hodinu) to úplne stratilo napätie a gradáciu. Sorry.