Obľúbené filmy (10)
Parfum: Príbeh vraha (2006)
Vyprávěčská poezie... Nejlíp natočený film ze všech filmů... Výborné herecké obsazení... Pro mě Top1...
Barbar Conan (1982)
Veľký flám (1966)
Velká čest scénaristovi a reřisérovi Ourymu, protože todle dílo a tento chlápek je majstrštyk... dle mýho nejlepší film Louise de Funese...
Apocalypto (2006)
Terminátor 2: Deň zúčtovania (1991)
Terminátor (1984)
Robin Hood - Kráľ zbojníkov (1991)
Prvý rytier (1995)
Skvělý scénář.. Film ve mě něco zanechal, což je dobre.. Vyzdvihuju hudbu (soundtrack), herecké obsazení a originalitu příběhu.. Malagant a Artuš zůstane v srdcích nás všech po dlouhou dobu..