Recenzie (3 002)
Predestination (2014)
Malý, chytrý film.
The Owners (2020)
Dalo se z toho vyždímat opravdu hodně zábavy ci bizarnosti, místo toho je to jako film X.
Johnny vs. Amber: Americký soud (2022) (seriál)
Jsem rád, ze tu byla snaha o vyváženost. Popravdě nevěřím ani jedné straně, protože to co Johny dela na videu a fetuje zkrátka jen přiživuje teorii o tom, že některé veci skutečně delal, ale nepamatuje si je.
Nesmrtelný život a smrt Mikiho Volka, rokenrolového krále (1997) (TV film)
Tak zil král českýho rock'n'rollu. Dokument je spis na 3 hvězdy, potreboval by kratší expozice, aby se clovek nezačal nudit, ale jinak me o dost obohatil.
Noc husí kůže (1986)
Mimozemšťani, zlý slimáci, Tom Atkins a Rusty s plamenometem. Vse co k dobré jízdě potřebujete.
Anna Nicole Smith: Neznáte mě (2023)
Tuhle pani jsem znal jen z doslechu. Velmi mi podle tohoto filmu připomněla Marilyn, která mi k srdci nepřirostla. Naopak doporučuju film o Pamele, na kterou jsem naopak změnil názor. Pro lidi, kteří zvolí dabing vězte, že postarší dámu dabuje snad 13 let stará slečna a je to do očí bijící, ovšem ještě větší bizar je, že právničku Annina manžela vůbec nenadabovali, takže si musíte zapnout titulky.
Kráľ Tulsy (2022) (seriál)
Po vlažném Samaritánovi je Sly zpátky i se svým charisma ve výrazné roli a podpořený dobrým scénářem. S nikým se nepáře a pritom působí empaticky. Těším se na druhou sérii.
Identita (2003)
John Cusack v době kdy nehrál v laciných céčkách. Kdybych dřív neviděl jeden jisti film s Di Capriem, asi bych byl nadšený ještě víc (obzvlášť proto, že Identita tu byla dřív). Pointa je dobrá, jen ten wow efekt nepadl a úplné roruzlení mi přišlo spíš úsměvné.
The Last of Us (2023) (seriál)
Tož kurde... První díl mi fakt dobře sedl. Jsem hrou nepolíbený, tak jsem myslel, že půjde o komorní "zombie" příběh, kde sledujeme příběhy v kolonii přeživších. Pak už se to zvrtlo ke klasickému zombie. Co jsem, ale nevydýchal jsou třetí a osmá epizoda, které nemají s příběhem nic společného a existují čistě z toho důvodu, aby si tvůrci mohli odškrtnout kvóty - gayové, lesby. Když jsem viděl Bellu Ramsey, říkal jsem si, že je hezké, že do jedné z hlavních rolí obsadili někoho s lehčím downovým syndromem. Ovšem později jsem zjistil, že postižená není a je nebinární, čili další kvóta v cajku.
Duchovia Marsu (2001)
Ze začátku jsem k tomu přistupoval hodně skepticky a kritizoval, co jsem viděl. Ovšem pak jsem zjistil, že jsem se začal dobře bavit a Carpenterův rukopis je tu znát. Sice moderní efekty tolik jeho filmům nesedí, ale vzhledem k tomu, že to nebyla digitální pecka ani tehdy, tak si to vlastně můžu připsat k plusu (asi tomu pomohlo, že jsem to viděl dvacet let po vzniku).