Obľúbené seriály (10)
Will a Grace (1998)
Hra o trůny (2011)
Čarodejnice (1998)
Bleach (2004)
Naruto (2002)
Teória veľkého tresku (2007)
Ženatý so záväzkami (1987)
Simpsonovci (1989)
Spartakus (2010)
...koukám a koukat budu - fakt mě to zaujalo .-)