Recenzie (170)
Vtedy na Západe (1968)
do poloviny me nic nezaujalo, od poloviny se mi to teprve zacalo libit a neusinala jsem, jinak dobrej film
Prelet nad kukučím hniezdom (1975)
tedaaaa je k nevíře jak ze sebe Jack Nicholson dokáže udělat magora :) stačí když vycení zuby, dá obočí trochu více k sobě zadívá se Vám do očí a máte jistý, že celou noc nezavřete oči :) parádní film :)
Sedem (1995)
necekanej konec, tenhle film mě naprosto dostal, nektery chvilky mi sice prisly trochu nudne ale i tak si zaslouzi plny pocet a podrazdenost brada byla primo famozni :)
Dvanásť rozhnevaných mužov (1957)
velmi poučný příběh :) prostě bez chyby někdy jsem měla chuť na ně všechny začít křičet :) skvěle jsem se do něj vžila
Forrest Gump (1994)
nejlepsi film vsech dob, velmi pohodovy film ale kdyz se vzijete do toho deje tka je to v nekteryh chvilich velmi dojemne , tenhle film si nasel mistecko v mem srdci.
Schindlerov zoznam (1993)
úchvatný a dojemný film, dostal mě jak svým dějem tak hereckými výkony, nemám slov.
Chceš ma, chcem ťa (2009)
no tohle bych představila jako Bibli, pro dnešní generaci, vztahy, o kterých se tam prakticky mluví celou dobu, tak vše co se tam řekne je prakticky pravda, a v dnešní době to tak normálně funguje, jak se tam říká tak pravda je ošklivá, ale mě to přišlo naopak dost zábavné, a tohle je další z pár filmů na které se mohu dívat pořád, je to úsměvné a rozesměje vás to i když to vidíte po 100x
Prázdniny (2006)
po tomhle filmu se už asi nikdy nezamiluju, každopádně měl perfektní děj a herecké obsazení, každé vánoce si ho uřčitě pustím
Constantine (2005)
super zážitek
Sexi roztlieskavači (2009)
průměrná americká komedie, divnej začátek, typický konec, který byl jasný už v prvních 15ti minutách, ale sranda byla.