Recenzie (170)
Californication - Orgie v Kalifornii (2007) (seriál)
kdo by to řekl, že hlavní herec tohoto seriálu se nejspíš chová zcela stejně jak v tomto seriále :)
Simpsonovci (1989) (seriál)
tohle sledují snad všichni, kratší seriál o rodince. V 60ti vteřinách vás lidi ze simpsnů rozesmějí 30x, na tohle se snad nikdy nepřestanu dívat když to uvidím
Psycho (1960)
úžasný horor, ten název zcela vystihuje obsah toho co se tam děje , vše je v něm dokonale zpracované, nikdy byhc neřekla, že konec bude takový, zcela mě tento film polhtil.proste nejlepší mezi horory, člověka to dokáže vyděsit k smrti, zaprvé kvůli toho, že člověka víc vyděsí filmy velmi staré než nové a zadruhé protože scény v něm jsou zcela nečekané a v různých momentech už jen zatínáte pěst jak jste napjatí a pak přijde ten šok
Vianočné prázdniny (1989)
skvělá vánoční komedie, kterou si pouštím každé vánoce
Rain Man (1988)
zajimavy film a konec jeste zajimavejsi , tom cruise tam vypada hooodne dobre :)
Priateľ pod stromček (2004) (TV film)
fajn vánoční romantická komedie :)
Requiem za sen (2000)
tenhle film uz v zivote nechci videt, ale rozhodne si zaslouzi plny pocet...
Zohan: Krycie meno Kaderník (2008)
k tomuto filmu bych rekla jen tohle ,,stesti ze existuje top 200 nejhorsich filmu"
Spalovač mrtvol (1968)
nejsem si jistá zda dnes večer usnu :) dost jsem se bála ale ten začátek nic moc, proto nedávám plné hodnocení
Gran Torino (2008)
skvělý film, ale pořád to není na ten plnej počet, a konec mě uplně dojal že mi ukapla ne jedna slza, doporučuju se podívat