Recenzie (170)
Štvrtý druh (2009)
některý scény byly více než nepříjemný, ale predcil ocekavani, porad je tam ten pocit ktery vam rika,,never tomu je to fikce" , ale dobre zpracovany
Wall-E (2008)
pixar, se mi nidky moc nelíbil, ovšem tento film, mě dostal, tak dávám plný hodnocení
Piatok trinásteho (2009)
nic víc jsem od toho neočekávala, než průměrnější americký horor, ale celkem jsem se bála, a některé scény mě pořádně vylekaly, takž průměr
Butch Cassidy a Sundance Kid (1969)
takovýhle divoký západ mě nikdy zrovna dvakrát neoslovoval, ale když to mám ohodnotit jako film samotný tak dávam 4, protože jsem z něho nebyla tak nadšená a scény nebyly natolik překvapující jak jsem očekávala
Bournovo ultimátum (2007)
Matt damon zazářil jak v žádném jiném filmu, rozhodně si zaslouží plný počet hodnocení jak za svou výkon tak i reřisér za tak úžasný film
Líbáš jako Bůh (2009)
tu jedinou hvězdičku dávám jen proto, že mě to sem tam nějaká ta scéna rozesmála, asi jsem snob ale podle mě je to mírně pobuřující film s debilním dějem.
V Bruggách (2008)
predcil ocekavani
Avatar (2009)
opravdu úžasný film, nedivím se, že se tak rychle dostal do topky, protože něco tak úchvatného a zajímavého jsem už neviděla hezkých pár let, zcela jsem se vžila do filmu a do hl. postavy, není věc o které bych řekla, že ve filmu byla udělána špatně, tenhle film si zaslouží plné hodnocení!
Anjeli a démoni (2009)
tak tento film se mi líbíl ještě víc než samotná šifra mistra leonarda, nepřekonatelný děj, úžasné
Alvin a Chipmunkovia (2007)
kravina jak svět